Edukacinės patirties priemonių sąrašas
Pedagogų aprobuotos metodinės priemonės 2022-2023 m.
Metodinių priemonių pateikimo, aprobavimo ir viešinimo tvarkos aprašas
Seminarų/mokymų metodinė medžiaga:
Mokymai „Mokinio padėjėjo vaidmuo įtraukiojo ugdymo kontekste“:
Ilgalaikės tęstinės programos „Šiuolaikinės matematikos pamokos modeliavimas: iššūkiai kuriant aktyvų, inovatyvų ir nuoseklų mokymo(-si) procesą ir turinį“ I modulio „Probleminio uždavinio sprendimo metodikos taikymas matematikos pamokose“ medžiaga (lektoriai: Aurelija Vaičaitienė, LSMU gimnazijos matematikos mokytoja metodininkė, Ingrida Masaitienė, LSMU gimnazijos matematikos mokytoja metodininkė, Martynas Zaveckas LSMU gimnazijos matematikos mokytojas ekspertas):
Ilgalaikės tęstinės programos „Šiuolaikinės matematikos pamokos modeliavimas: iššūkiai kuriant aktyvų, inovatyvų ir nuoseklų mokymo(-si) procesą ir turinį“ II modulio ,,Fundamentalių idėjų taikymas mokant matematikos” lektorės A. Zemlienės skaidrės:
Ilgalaikės tęstinės programos „Šiuolaikinės lietuvių kalbos pamokos modeliavimas: iššūkiai kuriant inovatyvų ir nuoseklų mokymo (-si) procesą ir turinį pagal atnaujintas programas“ I modulis „Kūrybiškumo kompetencijos ugdymas lietuvių literatūros pamokose IX-XII klasėse“ (T, 6 akad.val., nuotoliniu būdu). Lektorė Vaida Kainauskienė, Vilkaviškio „Aušros“ gimnazijos mokytoja ekspertė.
Ilgalaikės lietuvių kalbos programos „Šiuolaikinės lietuvių kalbos pamokos modeliavimas: iššūkiai kuriant inovatyvų ir nuoseklų mokymo (-si) procesą ir turinį pagal atnaujintas programas“ II modulio „Probleminių klausimų nagrinėjimo metodai pamokose, organizuojamose netradiciniu būdu XI – XII klasėse“ medžiaga:
Metodinė medžiaga (naudingos nuorodos):
Metodinė vaizdo medžiaga – filmas „Kaip kurti ir atnaujinti ikimokyklinio ugdymo programą?“
Leidiniai:
„Ugdymo įstaigų pritaikymas skirtingus poreikius turintiems vaikams“.
„Universalaus dizaino mokymuisi gairės“.
Atmintinė tėvams_Kodėl vaikų darželis geras pasirinkimas jūsų mažyliui?
Informacija atnaujinta 2025-06-18