Tęsiant ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programą „Šiuolaikinės matematikos pamokos modeliavimas: iššūkiai kuriant aktyvų, inovatyvų ir nuoseklų mokymo(-si) procesą ir turinį“ IV modulio „Bendradarbiavimas ir dalijimasis patirtimi – ieškojimas optimalaus matematikos žinių pritaikymo ” metu susitiko Šakių ir Kretingos matematikai, kad apsvarstytų naujoves, pasidalintų darbo pagal atnaujintas ugdymo programas 9-12 klasėse patirtimi, įtraukiojo ugdymo problemų sprendimu 5-8 klasėse.
Atvykę į kretingiškiai pirmiausiai lankėsi VDU Šakių „Žiburio“ gimnazijoje, kur susitiko jau anksčiau respublikiniuose renginiuose susipažinusios Remigija Kučiauskienė, Šakių rajono matematikos mokytojų metodinio būrelio pirmininkė, ir Violeta Baltūsienė, Kretingos rajono matematikos mokytojų metodinės veiklos koordinatorė. Prie kavos puodelio pasidaliję problemomis, apžiūrėję gimnaziją, kretingiškiai nuvyko į Šakių „Varpo“ mokyklą, kur susitiko su direktoriumi Mindaugu Venckūnu, pavaduotoja Vilma Frančiakiene, matematike Rita Grybiene, kuri atskleidė įtraukiojo ugdymo problemų sprendimus, kas yra aktualu visoms šiuolaikinėms mokykloms. Galiausiai Kretingos matematikai nuvyko į Kudirkos Naumiestį, kur Lietuvos nacionalinio muziejaus edukatorius Aurimas Kanapkis papasakojo apie Praną Mašiotą, pirmųjų lietuviškų matematikos vadovėlių autorių, plačiau apžvelgė Spaudos draudimo epochą, stabtelėjo prie signatarų, o paskui nuvedė į „Prano Mašioto laboratoriją“, kur visi susižavėjo pateiktomis priemonėmis žemesniųjų klasių mokinius supažindinti su įvairiais matematiniais ir net fizikiniais prietaisais. Čia labai verta atsivežti mokinius, tuo labiau, kad šią programą galima užsisakyti per kultūros pasą. Kadangi Kudirkos Naumiestis yra tikras muziejus po atviru dangumi, tai matematikai apžiūrėjo Vinco Kudirkos skulptūrą (autorius Vincas Grybas), nusifotografavo prie valstybinės sienos, pasigrožėjo Prano Sederevičiaus arkliais.
Sutarę susitikti Kretingoje, matematikai atsisveikino, džiaugdamiesi užsimezgusia pažintimi ir galimybe pasitarti sprendžiant kylančias problemas, aptariant matematikos naujoves.